tirsdag den 20. januar 2015

Hæklerier

Som skrevet tidligere lærte jeg at hækle i løbet af sommeren...
Jeg startede med at lave en suttekæde, og synes selv at jeg har udviklet mig meget i løbet af det halve år.
Nu håber jeg at jeg fortsat har overskud så jeg får hæklet her efter jeg er startet på job igen!

Her er nogle af de ting jeg har lavet, har lavet lidt gaver og andet jeg ikke har fået billeder af :)

Undskylder for billedespam, og rodet, synes det er svært at få billederne til at ligge ordentligt...


Her er et forsøg en ¨åneds tid senere,
med klar forbedring


Allerførste hæklet ting, der var plads til mange
forbedringer, det kom der hurtigt

 


Første sprutte uden øjne (Første dyr hæklet)
Første færdige sprutte


Et rasleæg til Magnus
Et rasleæg til Karla



Første gnom, en gave til min søde søster


Magmoose

Hængekurv til vanter og huer

 

Kurv til legetøj

 

En lille brødkurv eller lignende til
en sød veninde
Første stykke tøj, og første gang jeg fandt
ud af jeg hækler meget stramt :)
En hue til Magnus, i uld, den er
desværre forsvundet


 

 
Grydelapper

Julegnomer

 

En brilleholder ;)

 
Øv huen passer da vist slet ikke,
hækler virkelig stramt



 

 

 

Ny sutteekæde

En mørkhudet gnom

Den passer :)



 

 






 

 

Et stk færdig gulvtæppe

Sådan kan et gulvtæppe også bruges


 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar