lørdag den 15. december 2012

Host host sprut sprut...

Puha jeg har været syg mere eller mindre uafbrudt de sidste 3 uger!
Bihulebetændelse mm har haft sit tag i mig, og jeg har derfor ikke fået skrevet herinde.
Jeg har da haft gang i lidt forskellige krea projekter!
Der er blevet pyntet op til jul, og bagt lidt.

For et par måneder siden var jeg med en veninde til lagersalg med Medusa og trip trap, Lad mig bare sige det, I LOVE MEDUSA.
Min søde mand er ikke helt pjattet med det, men synes da det er fint nok, lad hende nu bare, tror jeg han tænker!

 Her er de juleting jeg fik til udsalget



Vi har faktisk ikke super meget julepynt oppe i år, da vi ikke har meget plads og en lille dreng der er en STOR pilfinger. Men vi har forskellige sjovt, søde og arvede julegodter oppe... Her er et lille udpluk!

Yndlings nissehus, arvet fra mine elskede bedsteforældre. Dejlige barndomsminder...


Min søde mor har kreeret denne flotte adventkrans


Endnu en af min mor kreationer, billedet dog noget skævt


Min farmor har lavet dette flotte juletræstæppe for nogle år siden, super flot med flotte detaljer. Synes faktisk det er sejt når man er over 80!!!


Hjemmelavet julestjerne





1 kommentar:

  1. Hej det nissehus du har. Kan du sende flere billeder af den? Jeg tror jeg ved hvem der har lavet den. Du kan sende dem på Facebook min navn er Jesper Birk Nejrup. 😆

    SvarSlet