lørdag den 23. februar 2013

Krea-dag

I dag har jeg været sammen med nogle skønne og super kreative kollegaer. Vi ville holde en lille kreadag, hvor vi skulle lære lidt forskelligt.
Vi fik lavet, decoupage, filt trolde, lært at hækle og knyttet armbånd. Vi blev hurtigt enige om at vi snart skal have sådan en dag igen.
Jeg lærte at hækle, det er ikke kønt men tror på det nok skal komme med tiden...

Mine projekter, fik lavet et øre, nu må Hanne hjælpe mandag på arbejde

Lone er en fantastisk og kreativ kvinde, hun havde en masse armbånd
med til inspiration, så det er noget af det vi skal lave til næste møde.

Pia og Mariann lave decoupage og kom godt igang med at filte søde trolde...


Da jeg kom hjem måtte jeg lige lave et armbånd af mini hamaperler, min elastik var desværre ret tyk, men synes de er super fede!!!
Mini hamaperler på bagepapir


Efter smeltningen i ovnen


Armbåndet samlet på elastik
Og se så lige hvad jeg fik af min søde svigermor, hvad jeg lig skal bruge dem til ved jeg ikke. Men min venindes datter kommer snart på besøg, mon ikke hun kunne tænke sig et par stykker!??!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar